Måndag!!!

Idag har jag varit till min kära mamma och vi har umgåtts hela dagen riktigt roligt har vi haft....vi skulle haft med oss fika till Snapen, så toppen väder det har varit hade det varit härligt att fika ute.....men dagen började med dimma....
..
på väg in till stan ,som sagt mycket dimma.....
 
och temperaturen var ju inte så varmt direkt.....
 
men väl inne i stan var det klart och fint väder.....
 
lite bilder från åna i staden........
 
 
 
 
 
 
 
 
Var med mamma en sväng till hörselcentralen.... .....lite läsning medans man väntar ....
 
 
jag vet inte om jag tyckte tavlan var i min smak.....men för en del är den säkert jättesnygg.....
 
 
Mat måste man ju ha så vi åt mat innan vi drog vidare till Snapen......hemlagat mos o torsk,mumsigt....
 
här är min rara lilla Mamma......
 
Sååå härligt vid Snapen sicken tur att vi hittade på att åka dit......i detta strålande väder......
 
 
 
ja här kan man ju förstå att det inte går att dyka....
 
 
 
 
 
 
 
Klarblå himmel....
 
 
ser ut som vispgrädde......
 
 
 
 
 
 
 
 
ett stoort träd....
 
en liten slogan.....
 
Ja då har man varit på Snapen då inte varje dag precis.....
 
och gofika hos mamma........
 
 
solen har gått ned....
 
 
 
som om det inte skulle vara nog med fikat .....
 
te och scones gottigott.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0