Ymsen!!!

Stannade till vid Ymsen en stund när jag åkte hem ,
lite dimmigt på vissa ställen är ju 10- så inatt blir det nog kallare ändå.....
Går nog bra att köra bil på isen nu men men det kan ju vara en risk att man åker i.....
Lite vassigt....
Nu är det nog lite kallt att byta om till badräkten ....men fika hade man ju kunnat göra men tyvärr hade jag inte kaffekorgen med mej....
liten väg intill Ymsen....
Så här fort skulle jag inte våga mej på i den här snårskogen....
liten snöig rimfrostblomma....
Ja tälta nu skulle jag inte vilja göra nu ändå...
Ja här finns det träd man kan plocka ölburkar på...
Var ute och gick en promenix med sonen vid femtiden hua vad kallt det var ,
tur man hade termobyxerna på ...
suddigt blev det oxå ,batteriet var nästan på väg att ta slut....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0