En liten Sommarutflykt!!!

Jag och Madde gjorde en liten endagstur ikring trakterna här...
 
Första stoppet blev Österängs bygdegård...med lite god fika.....
 
 
Sedan hamnade vi i Spiken på Kållandsö....
 
 
 
vi gick där och flanerade....
 
 
och hungriga var vi så det fick bli en fin restaurang med uteplats intill sjön....
 
 
vilken god stenugnsbakad laxpizza dom hade där den godaste jag någonsin ätit.....
 
 
och ett glas öl men inte för min del fick bli ett gott glas kallt vatten.....
 
 
båtar måste ju vara med när det är sommar.....
 
 
och måsar....
 
en liten ensam mås till..
 
 
 
en ensam and...och en massa vatten...
 
 
ett blommigt  fönster....
 
 
mycket blommor....
 
 
sjöbilder....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
en propeller på torra land...
 
 
glass e gott....fast den hoppade vi över...
 
 
gamla grejer....
 
 en gammal cykel...
 
 
konst...
 
 
dax att fara hemåt från det här fina stället....
 
 
vi åkte över Leeköping hem där hittade vi den här virkade cykeln.....
sedan tog mitt batteri till mobilen slut så då fick det vara slut på fotograferandet
men det var en supertrevlig dag på semestern....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0