En Solig Semesterdag!!!

Idag har det varit en solig och varm dag jag och en kompis gjorde sightseeing nere i byn.....jag börjar lite i fel ordning men jag slutade kvällen efter att jag skjutsat hem henne vid sjön så det blev lite bilder....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
började dagen  med att ta en kopp Kaffe och en specialgjord räkmacka på Visthuset....
ett mysigt kafe intill kanalen....kan verkligen rekommenderas.....

 
Sommarblommor på borden....
 
 
efter det en glass intill kanalen...
 
 
sedan blev det sommarmat hemma hos mej.....
 
 
och efter det glass med jordgubbar och persikor.....
 
 
Idag har det varit  en superduper trevlig  och Solig Dag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0