Hemma hos!!!Ja vem då??

Har varit hos goa vänner som är enormt kreativa och gillar gamla saker:)
Så man såg ju så himla mycket som man ville ta kort på.....lite jobbig är man allt när man springer runt med sin mobil och ska ta kort på nästan allt jag ser......men men jag är den jag är......
 
såå härligt personliga grejer,inte Alla som har en slev på en tegelvägg........
 
en Vacker Donna i ett hörn.....
 
Inte alla som har en svävande stege som hänger fritt inomhus,......
 
Kan ni inte släppa in mej...snälla.....
 
nu fick jag komma in ,Tackar,Tackar......så fina blå ögon....
 
 
En rostig Ängel i profil......
 
 
Tulpanfägring.....
 
Alla vill vi ju att det ska bli en varm skön Sommar......
 
Veronika har designat och och fixat arrangemanget.....en fantastisk bra designer......
 
 
Får det lov att vara en kaffeböna.....med lite salt på.....
 
Ett hästhuvud.....
 
Ett annat vackert arrangemang av Veronika......
 
 
Häftigt att ha en sådant här toalock och ring......
 
Snyggt tvålställ på toan....
 
Ja på den här toan är man säkert inlåst.......
 
 
Ännu en fin dekoration av Veronika.....
 
Roliga skulpturer av den kända konstnären Tomas......
 
 
 
Ha en Go kväll Alla.....
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0