Kvällspromenix!!!

Tog en sen eftermiddagspromenix var ganska skönt ,inte så kallt direkt.......I dom här stövlarna hade jag Alla gånger frusit.......,får nog införskaffa sådana läckra stövlar och jag gillar färgen.......
Dom här tillhör Veronica som var här och hälsade på i em .....
 
Nu lite naturbilder igen.....
 
Månen är framme litegrann.....
 
snön ser ut att smälta på ,ser ut som bomull......
 
Nu är det ju alla dessa träd igen som jag gillar......
 
 
Fortfarande lite halt på småvägarna....
 
snön finns ju kvar men smälter gör den.....med solen som hjälp.....
 
snart går solen ned....
 
 
en solig sten.....
 
Dagens solnedgång.....
 
fina färger när jag tog en sväng ner till byn.....
 
månen bland träden.......
 
 
Måne på blå himmel....
 
Nu gömmer sej månen bland granarna.....
 
Hästkapplöpning med Månen.....
 
 
Nu har verkligen solen gått ned......
 
Ha en go Söndagskväll......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0