En trevlig och superduperdag!!!

Har ju fyllt år idag och det kändes som att fylla jämna år....
såå fina goa vänner jag har:)och presenter så fina:)
 
 
 
och bjuden på lunch på King Fisher.....av min kära dotter Jenny:)....såå himla god Fisk...
 
 
och så läckert upplagt....
 
 
och före middagen hann vi med en Fitlinepresentation hos rara Susanne....och där fick vi såå gott fika....
 
 
och med ljus tända....
 
och god Choklad fick jag  dagen till Ära....Tackar:)....
 
och som sagts tidigare ett stort fint paket av  min man och sonen....
och vet ni vad det var? jo en kamera såå nu blir det många många mer bilder.........
blir en bild på den oxå senare....
 
 
Tack Allihopa!!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0