Höststädning!!!

I eftermiddag har jag roat mej med att städa bort alla gamla blommor ute....och löv finns det snart inte kvar några på träden iallafall på det här björkträdet.....
 
 
på tiden att de här slängs .....ser lite vissna ut...
 
 
så fina färger det är på en del träd....
 
 
 
 
 
Här ska det vara ett spindelnät men jag vet inte om det syns....
 
 
Efter flera timmars blomstädande så tyckte jag det var dax för kaffepaus ute i friska luften.....
med äppekaka och vaniljsås sedan igår....smakar bättre ute kan inte förstå riktigt varför......
 
lite pelargoner som blev över när jag städade .....
 
och Troja fick oxå smaka på Vaniljsåsen....
 
 
Nu är hon mätt och belåten....
 
 
en liten höstig bild till...
 
 
Skönt väder det har varit idag.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0