Ullaredsresa!!!

Har varit till Ullared,Vi åkte med buss så det tog sin lilla tid....
.men det var gör roligt och trevligt sällskap hade vi...och vädret kan man ju säga var strålande....nu tänker jag börja med dom fina vyerna från rastplatsen ja det var så vackert så det är svårt att visa även på kort...jag hade kunnat stanna där hela dagen....och haft med en kaffekorg.....MAGISKT!!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
men att börja från början av dagen....alla har satt sej på bussen ...är lite trötta....
 
 
och jag läser en liten bok...
 
 
nu är vi på väg...
 
 
nu är vi här....
 
 
Ullared ute ....inte inne....
 
 
coola killarna...
 
 
och go mat åt jag....
 
 
nu är jag ute i solen och väntar på di andra...som handlar mer och mer....
 
 
en bråkdel av alla vagnar...
 
 
och en glass fick det bli...
 
 
samma ställe när vi åkte hem men inte lika magiskt...
 
 
 
En trevliger och göraavmed pengar dag har det varit idag.....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0