Bokmässan 2013!!!

Gokväll på er....Idag har varit en superduper rolig dag .....kommunal ordnade en bussresa till bokmässan i Göteborg.....och som jag hoppas återkommer nästa år....vi har kollat böcker och några kändisar här och var....
 
 
och så skålade vi in att vi var här....
 
 
 
Jag tror att den här mannen heter Edvard Blom.....han ska vara kock....
 
 
Morberg och Tengby  i samspråk.....
 
Morberg pratar om sin Julbok....
 
Monica i samspråk med Morberg.....en del ser hänförda ut förstår inte vad detta kan vara....
 
 
Även Carina är helt salig....
 
 
snygga dekorationer....
 
 
och den här säger dom att jag skulle vara släkt med ....på väldigt väldigt långt håll hoppas jag.....
 
en boktapet kanske....det får lov att vara....
 
Micael Nyqvist i egen hög person....
 
 
mycket folk...
 
 
och mat måste man ha.....
 
 
Horace Engdahl....
 
 
ännu en snygg dekoration....
 
 
utställningsblommor....
 
 
lite rosor i en säck....
 
 
så kan man oxå göra med tomater.....
 
 
signeringspennan....
 
 
 
 
Björn Hellberg...
 
 
Här kommer min favorit Henning Mankell....
 
 
 
ja folk fanns det gott om....
 
 
Stefan Holm och Björn Hellberg....
 
Fikapaus....
 
 
Dregen....
 
 
 
äppleinläggning....
 
 
Gunnel Carlsson....Tusen trädgårdar.....
 
öppna landskap....
 
 
Maria Montazami....
...
Persson och Schibbye..
 
Jonas Gardell...
 
 
Shirley clamp....
 
Två glada unga författare...snygg färg på  håret....
 
 
lite gammal litteratur för dom som gillar det...
 
 
Här finns det säkert en hel del bra böcker....
 
 
och den här fick jag helt gratis .....
 
 
ja då har vi satt oss i bussen och ska åka hem....
 
 
 
och en Villaservett Monica inte visste varifrån den hade kommit.....men hon har nog varit på bandy i smyg....
Dagens inköp.....
 
 
Har varit en otroligt rolig dag med trevligt sällskap....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0