Rundtur i Västgötabygda!!

 
Haft en jättetrevlig eftermiddag först med Kickoff i Lundsbrunn....med en Fantastisk Föreläsare. ....en Ironman.....Achim Heukemes som druckit Fitline i 15 år....en helt otrolig resa .....Sedan efter det tog jag med passagerarna som var med i min bil på en rundtur på småvägarna ikring där min mamma morfar och mormor bott.....blev lite nostalgisk. .....
 
En gammal pump ute på ett gärde.....
 
 
Är det någon som vet vad det kan vara för svamp.....
 
 
 
 
Känner ni igen vilket berg som syns i bakgrunden. ....
 
 
 
 
 
Här bodde min morfar och mormor...Många lov och somrar jag och min syster tillbringat där......
 
 
 
Blev lite nostalgisk när vi åkte förbi här.....
 
 
 
 Ett hus vi åkte förbi...så fint gammaldags fönster och intill blomspalje ...
 
 
 
 
 
 
 
Ett gammalt hus som en farbror som hette Henning bodde i....fick följa med min morfar dit när jag var liten. ...vi kom dit på cykel.... morfar höll i styret och jag satt på pakethållaren...huset ser ju ut nu som rena renoveringsobjektet...men då var det fint, han Henning var snickare....
 
 
 
 
En alle...
 
 
Mammas gamla skola har blivit café. ...
 
 
 
En Fantastisk Sportsman....som klarat sina mål....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack Pm Fitline för inspirationen.....och glädjen....och tack Laila, Nina och Mikael för att ni hängde med på den lilla omvägen hem......Gonatt!!! nu är klockan mycket ser jag...som vanligt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0