Småpysselgrejer!!!

Helt fantastiska pysselgrejer med smått,smått....som Sara grejar med....blir personligt....ingen annan har det...
.kan man säga....uppfinningsrik ut i fingertopparna är hon....pytte,pytte,pytte...
jag skulle inte ha ngt tålamod men det har hon.....
Jag har varit där i em och kikat på alla hennes magnifika grejer....
När vi kom fick vi så söta cupcakes....supergoda....
 
 
Godisburk..perfekt att ge bort idag...
 
 
En ölflaska...
 
 
Oxå perfekt liten ge bort pryl...
En bubbel....
 
 
Liten  söt smyckesask med ett smycke......
 
Fina nostalgiska kort....
 
 
Istället för ett kort....
 
 
Den här gillade jag så den fick bli min...old fashion....
 
Döskallar inte min favorit ....men andras....

 
med tillhörande rolig liten ask.....
 
 
En liten bråkdel av allt det fina som fanns....Tack Sara för att vi fick komma och titta på dina fina fina saker....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0