NyÅrsAfton 2014!!!

God Fortsättning på er Alla...Vi firade in 2014 med Goda Grannar.....
 
 Började med den här goda drinken....lite somrigt .....känns nästan så ute....
 
 
efter lite minglande så blev det förrätt.....
 
 
 
och nu väntar vi på den goda maten....
 
 
fått inspiration till ny vikning av servetter....
 
och förstås får man ju inte missa grevinnan och betjänten.....
 
I killed the cat....
 
Mys i Nyårsafton...
 
men nu kommer den goda maten....och drycken...
 
 
 
 
vackert på bordet...
 
 
spelar spel....himla skojigt spel...och förstås förlorade jag som vanligt men vad gör det om hundra år.....
 
 
oxå skojsigt spel men jag undrar vad jag lärde mej iskolan egentligen.....
kunde knappt barnfrågorna...så intelligent är jag....men himla roligt var det:).....
 
 
I väntan på Nyårsklockorna.....
 
 
Lys lampa lys...nu är klockan Midnatt...och ljuset stiger snart mot skyn.....
 
 
och där for den iväg i luften....mot nya mål.....
 
 
 
 
 
och ljuset kommer skina genom hela 2014....ingen dålig rislampa....fantastisk brinningstid.....
 
Tack familjen KarlssonLarsson för en riktigt trevlig Nyårsafton:)
så till Alla mina vänner därute......
GOTT NYTT 2014 !!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0