Ledig Fredag!!!!

Hoppas Alla haft en fin dag....det har iallafall jag haft..
förutom att jag skjutsa mamma till sjukhuset. ...hon hade svårt att andas så hon skulle läggas in...så det var ju inte så bra.....men hon blev väl omhändertagen.....på em var jag och Maria ute och gick en promenix. ..det har ju varit såå soligt och fint ute idag och så härligt gröna nyanser i naturen.....
Jag började  dagen med frukost i orangeriet......
 
Och katten hoppa upp på bordet och ville ha....men jag tog ner henne och då blev hon lite eveten på mej. ...
 
På em blev det promenix....I den härliga naturen...
 
 
.
 
 
 
 
 
Sedan blev det en Restorate  på altanen hos Maria. ..
 
Och  gofika blev det oxå. ....
 
Satt länge i solen....innan jag gick hem....I grönskan....
 
 
.
 
 
 
 
 
 
Gick förbi liljekonvaljerna som hade börjat blomma....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lite annat i naturen....
 
 
 
 
 
 
 
Och Tomas Ledin blev det på kvällen....på TV. ...
Får man ju inte missa....
 
Ser fram emot imorgon...då det blir fest....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0