Skördefest! !!

I helgen är det skördefest i Hajstorp ....Jag och Elias tog en tur dit...Sonen och mannen var med Scouterna och sålde kaffe ,fika korv och lotter.....och överallt fanns det grejer man kunde köpa....om man ville....Jag handlade oxå lite smått och gott...träffade på min kära syster och Jens och Felicia....fanns mycket att titta på....Vi var oxå inne och tittade i gamla magasinet på en massa grejer. Och Elias poserade....
 
Fint blomsterarrangemang några hade gjort. ....
 
 
 
Båt i kanalen....Som Elias tittar på medan Felicia pratar med honom.....
 
 
 
 
Solen gömt sej bakom molnen...
 
 
Äpplen i magasinet. ..
 
 
Pumpor och annat grönt....
 
 
Sädesslag. ...
 
 
Elias har roligt.....
 
 
Potäter...
 
 
Röda löv.....
 
 
Ett fönster i magasinet. ...
 
 
 
Jens i samspråk med någon....
 
 
Eva i vävtagen. ...
 
 
Jag i träslöjden....
 
 
Tvätterska ....
 
 
En äldre saftmaja tror jag...
 
 
Några äpplen....
 
 
 
 
En gammal spishäll....
 
 
Vid kanalen....
 
 
 
 
 
Blev lite inhandlat. ...
 
 
 
 
 
 
 Och solen sken......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0