God Fortsättning! !

Mina Vänner. ....Tack Alla mina Goa   grannar och förstås min familj  för en Härlig Nyårsafton med mycket skratt  och trevligheter...och Tack för de fina Nyårspresenterna ☺. ..Jag känner  på mej att det kommer bli ett Gyllene år....med Allt vad det nu innebär..
Hann inte med att ta så många bilder  men dom som blev dom blev.....
 
Nyårspresent...Tackar våra Goa och Rara Vänner....
Tur ni Finns....
 
 
Nyårspresent.... Tackar Våra Rara och Goa Vänner.....
Tur ni Finns....
 
 
Lite  mingeldryck ....
 
 
Gjort en dekoration av gamla jordgubbar. ..
 
 
Moberg ska väl få vara  med på ett hörn. ....
 
 
Och så spelade vi .....och hade stressigt  men roligt......
 
 
Efterrätten  som nästan blev uppäten.....
 
 
Glasen redo.....
 
 
 
Snart är det 2015. ...
 
 
Jan-Olof har fått den äran att öppna Nyårsskumpan. ....
 
 
Skål och Gott Nytt År......
 
 
 
 
 
 
Fina Charlie......lite trötter framåt ettiden.....
 
 
 Gott Nytt 2015 önskar jag er Alla.......

Kommentarer
Postat av: Carina

Tack!för en trevlig kväll!.<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0