Möhippa!!

För Sara. ..och den gamla tanten fick äran att vara med och köra. ...men jag hade jätteroligt. ..Många glada skratt. ...och vi var på laserdome och tanten vann första spelet...sedan blev det thairestaurang med himla god mat.... och maten var fint upplagd kan man säga på ett litet ovanligt vis...fick vara mobilvakt där ett tag oxå  medans ungdomarna gick och hämtade mat och jag fick ju min serverad då efter som jag var äldre☺....sedan skulle ungdomarna till dansställe men då sa tanten stopp och dom ordnade skjuts på annat vis och tanten åkte hem... men som sagt en jättetrevlig kväll ihop med ungdomarna....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack Alla som var me för en rolig kväll.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0