Söndag!!!

SommarKväll  och man är änna lite trötter......efter 3dagars festival....men den har varit väldigt rolig och händelserik...träffat mycket folk ....och vilket härligt väder det varit. .soligt och varmt. ..här är några bilder från gårdagen. ..men dom artister jag tyckte var bäst..kan ni gissa ...Tomas Ledin självklart. ...och Twister Sister. ...dom hade ett fantastiskt scenframträdande...Europe blev jag lite besviken på bara tre låtar från förr. .men det är väl jag som blivit gör gammal. ..och Final count down var ju bra avslutning....men som sagt den roligaste Törebodafestival som jag har varit på och då har jag varit på Alla....här är lite bilder på Europe. .Erik Saade. .Ola Salo. ...Heat. ..Ridande Poliser. ..inte den bästa skärpan men här stod jag lite längre bort än när jag kolla på Tomas Ledin....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sol värme  och action. ....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0