Hejsvejs!!

Har varit i staden för att gå på hälsomöte med jobbet som inte blev av...Vi satt där och väntade och väntade men ingen kom utav dom som skulle hålla i det...hade blivit ett missförstånd. ..men en del av oss gick  och fika istället Marita Madde och jag. ..var riktigt trevligt. .sedan tog jag en tur i Gamla Stan. ...och det var oxå riktigt trevligt. ...gillar ju dörrar man vet aldrig vad som befinner sej bakom en stängd dörr. ...och alla dessa färger som finns på husen. ..kyrktornet fick ochså vara med på ett hörn. ..efter det blev det en sväng till lilla mamma. ..slängde all hennes sommarblommor på balkongen men sparade en pelargon som doftade så gott. ..ska försöka övervintra den och se om den tar sej nästa år :) ....var ju inte riktigt ogjort då att mötet blev inställt ....att man fick åka in till staden i onödan....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ha en fortsatt trevlig kväll. ...det ska jag ha har jag tänkt. ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0