Ledig!

Dag...lite dåligt samvete för att man inte varit ute så mycket i solen mer än jag var ner till sjukgymnasten och fick ett nytt band....plus att jag satt ute tillsammans med katten och fikade....Troja satte sej först under pallen där jag ovanför hade dom goda smörgåsarna med leverpastej på...hon fick sej en smakbit och sedan hoppade hon upp i mitt knä....Jag har grejat med en del av bilderna idag som ska vara med på konstrundan 21-22 April i Töreboda...Jag kommer hålla till på Café Visthuset...Nu ikväll har jag varit på en  intressant föreläsning med Josefin Olsson..Designer härifrån trakterna...hon berättade om hur hon arbetar  med lokalbefolkning i Vietnam som gör bla väskor av bambu...jättefina...Form-a nomad  design studio heter hennes företag....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0