Vad !!

Alla blir glada av sol och även jag🌞...Igår var ju en riktigt skön sol och första sommardag....
Hade egentligen tänkt ta tag i städningen hemma eftersom det var min lediga dag men det blev att jag skjutsade sonen till skolan istället....
Eftersom jag var i Staden så tänkte jag kolla till min höggravida dotter...
Hon tyckte vi kunde ta en tur till Kinnekulle och Munkängarna...
Sagt och gjort  .Mollie hängde me...
Vi hoppade in i affären...köpte en grillad kyckling och lite fika sedan for vi iväg på slingriga vägar över Årnäs ,Forshem och Hällekis...
Åhh vad vackert det är där nu när det grönskar....Vid Munkängarna blev den grillade kycklingen och gofikat uppätet..smakade bra där i solskenet tillsammans med de fina fåglarna...bla Bofinken Knut....
På hemvägen hälsade vi på min rara faster och farbror ...pappas föräldrahem...
Härligt där i solen på verandan...
Som sagt en rolig solig dag....
Ett bättre alternativ ...slapp ju städningen😊...
Måånga bilder blev det....
Hoppas ni vill bläddra igenom dom....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt med en utflykt. Kinnekulle och Munkängarna är en underbar plats. Såå fina bilder!

Svar: Svarade på fel kommentar men solnedgången var enormt fin ikväll 🌞
Maria Gerhard

2018-04-20 @ 22:28:10
URL: http://gairamsbilder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0