Lite!

Mildare ute...skönt gillar snö men nu är det Mars så det gör inget om det snart är vår...Var till ortopeden och kollade axeln..Var ok ...går åt rätt håll sakta men säkert ...lite för sakta ibland tycker jag men det tar ju sin lilla tid tydligen... men mitt mål är att jag ska få full rörlighet:)...
Nog om det efter Kss blev det en tur till min Goa syster på hennes jobb....och på vägen hem åkte jag över Tidavad...där stannade jag till vid gärdena...tog några bilder på några fåglar med lång hals på långt håll...
Kanadagäss tror jag men är inte säker...fågelarter är inte min starka sida...
En fika med mina ❤...blev det också.....fram på em...och en till fika hos min Goa mamma på kvällen.. Nu är det färdigfikat för idag....
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0