Idag !!

Har det varit en sorglig dag men även glädjefylld...Ledig dag.... började den vid Göta kanal...sedan frukost hos min kära syster och hennes man...sedan blev det  begravning i Forshems kyrka ...vi var lite tidiga så vi åkte en bit åt Kinnekulle...tog lite bilder...Det var en ljus och fin begravning av min farbrors fru ...känslosamt...Efteråt var det minnesstund i församlingshemmet där intill ...där många av mina släktingar gått i skolan bland annat min kära pappa...hade aldrig varit där förut...fanns fina bilder som hängde på väggarna där..Bilderna påminde mycket från söndagsskolan när jag var barn...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0