Björkalasand!!!K

Igår var vi på Björkalasand ett underbart ställe där det inte är långtifrån där jag bodde när jag var liten....
mycket vacker natur...som att komma till kusten....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mina barn och Tess...
 
 
mitt barnbarn och Tess....
 
 
Tess...
 
 
 
 
 
nu mina blå .....
 
 
den ensamma bullpåsen som blev avglömd...
 
 
klätter på klipperna....
 
 
fikingtime....
 
 
Kevin käkar melon....
 
 
 
ser ut som en hällristning...
 
 
mina blå som är ett tacksamt motiv...
 
 
 
 
 
fika saft och bulle...
 
 
 
Här bodde jag som liten men det ser väldans övergivet ut....
 
 
Ett fantastiskt slut på min  sista sommarsemesterdag för i år och nu börjar allvaret igen...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0