Gokväll!!

Alla vänner i cybervärlden...Tiden går fort liksom teknikens under....Förrförra helgen var jag i Österlen...vilket ställe det går inte av för hackor det....
Finaste stället enligt mej...
Vi bodde jag och min sambo på Adagio någon km utanför Kivik...Suveränt Bed and Breakfast...
Blev ett besök på Dalängarnas stenbageri ligger lite utanför Kivik ...Gott bröd fika och äppelmust....
Många bilder blev det.....kan hända att jag laddat upp några bilder som är likadana😊....Gick och släpa på stativet i Brösarps backar....åt go mat på många fina ställen ... Bla Brösarps gästgiveri  i Brösarp och Eva på torget i Kivik....Promenerade  på stranden vid Stenshuvud....Lycka....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0