Härligt!

Med semester men nu börjar den snart lida mot sitt slut...Roligt har det varit ...Eftersom jag bor nere i Skåne nu för tiden så när jag är här uppe i Västergötland så åker man runt till vänner och bekanta...I Fredags åkte jag runt till dom som hade beställt min almanacka 2020...
Jättetrevligt😊🙏
Julfika fick jag och det smakade ljuvligt gott...
I Lördags var vi några stycken som var bjudna till äldsta dottern med familj och där fick vi såå god mat 👍🙏...
Idag på fm var jag i Lugnås kyrka och lyssnade på barnkören där fina Ester är med....Det var så fint med små Lucior , små tomtenissar  och pepparkaksgubbar...
Sedan blev det en tur till Ikea Marieberg..
Fick med mej saker hem som jag inte tänkt mej men kan ju vara bra att ha😊..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0