Källare!

Häruppe i Västergötland bara några minus men kändes som 10 igår Fredag....Men är ju den här årstiden nu så det är väl bara att gilla läget...
Men fika på stan  kan man ju göra trots att det är kallt och fota går ju också  att göra men det är kyligt för fingrarna....men ett måste😊
Mycket fika som sagt blev det igår tillsammans med min kära syster❤på två ställen t o m.....
men det är livet dä se att fika😊😍🍰☕...
På kvällen blev det biokväll med två av mina gamla arbetskamrater ❤från när jag jobbade här i Mariestad...Det  var så roligt att träffa dom ...
Och filmen En del av mitt hjärta  var såå  bra det bästa jag sett på länge....kan inte bli dåligt när det spelades Tomas Ledinmusik❤....och fantastiskt bra skådespelare....En rolig dag och kväll i Mariestad...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0