Haft!

Besök av mitt yngsta barnbarn ❤och min dotter Charlotta❤ i helgen .
Har precis vinkat av dom  med tåget Fader Gunnar....
Blir fruktansvärt tomt när dom åkte ,men  det har varit full fart och fläkt hela tiden med att ha varit  på Sandhammaren där Alwin sprang upp och ner där i sanddynerna,vilken energi kan jag säga så härligt att se😍
Vi var precis själva där på den magiska platsen
💙❤
Före Sandhammaren tog vi en fika på Olof Viktors där Alwin läste saga för mormor 😍
Var i  Skurup på kosläpp också  där hoppborgarna för Alwins del var roligast tror jag men även  alla djuren var intressanta och brandbilar och stora traktorer var kul att titta på. 
 Kladdat och målat har vi också  hunnit me😊
Ätit god mat och blåst såpbubblor vilket e ett måste när barnbarnen är här❤
Sådan tur vi hade att vi fick låna en barnstol till Alwin av snälla människor här I Ystad denna helgen så att vi kunde fara runt lite överallt.
Tack till dom 🙏🌺🙏
Nu ska här laddas för en vecka med planering av mitt kostschema, träningspass och 
minifestival nästa helg i Tbda😊
Solig och rolig helg ❤🌞❤
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0