Lördag!

Idag och hälsar på i Tbda hos en av mina döttrar med familj...Jag tog en promenad förbi där jag bott när  jag gick i skolan  och lekplatsen som hade varit där utanför där vi bodde hade blivit grönområde nu...Blev lite nostalgisk...
Gick vidare upp till ridhuset i Tbda där duktiga Novalie tävlade i ngn av hästklasserna jag inte vet...
Har  inte varit  ngn hästmänniska direkt så vet väldigt lite om detta...Men det var roligt att titta på Novalie med sin Daisy..
Hon  låg bra till i tävlingen när vi gick därifrån...
Blev en del kaffefika för det var isande kallt när man stod där och kollade....
Ikväll blir det minifestival här I Tbda med bla Etype det ska bli roligt 😊
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0