Önskar!

Er Alla en trevlig första Majeftermiddag
och kväll ...
En regnig dag men ändå varit på marknaden i Mstad tillsammans med mina barn med familjer ❤❤❤
Blev lite marknadsgodis som sig bör fika strumpor och plastpåsar....
Blev hemmagjord pizza a'la Stefan när vi kom hem till Jenny supergott😍
Något annat  gott jag åt i Söndags hos Charlotta var grynkorv med senapssås a'la Jimmy som jag tror e en västgöta rätt .Såå gott😍
Helgen har varit trevlig på minifestivalen i Tbda i Lördags med Etype ,Slade och Manfred Earth band...
Slade var bäst 😍
Träffade mycket trevliga människor jag inte sett på väldigt länge vilket var superroligt 🌞🌞🌞
En litet tråkigt missöde hände när jag tappade bort min telefon innan Etype skulle spela  men snälla människor  hittade  den så jag fick tillbaka den tack och lov😍
Rolig helg ❤😊
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0