Var!

På Nöjesteatern i Malmö igår och såg Shirley Valentine med Maria Lundqvist. En helt makalös föreställning 😊😍
Marita och Magdalena var med och innan vi gick dit så tog vi pizza och nachos på en pizzeria i närheten av teatern.
Promenerade  i fina Malmö och kände doften av syrener som fanns utmed vägen. Gick också in och gick en sväng i Folkparken 😍
Tur jag inte bor i storstaden Malmö för jag hade inte klarat av att kolla cyklister och skotrar hela tiden 😁
Marita och Magdalena hade fullt sjå att rycka in mig från cykelvägen 😁E ju en lantis så hänger inte med den farten riktigt 😊
Kom hem rätt sent också efter att åkt tåg och ersättningsbuss men jag klarade att gå upp i tid och var på plats kl 7 på jobbet 😁
Önskar er Alla en finfin helg 🌞🌺🌸🌞
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0