Kvällssolen!!!

Innan solen går ner har det blivit en kopp te ute....med Ica kuriren...
 
och Troja var med....
 
 
Imorse var det inte lika kyligt som det varit dom andra mornarna...
solen tittar fram när jag är på väg till jobbet....
 
 
efter jobbet tog jag en sväng till min lilla mamma ....hon hade en så fin blomma på bordet...
 
 
på väg hem....
 
 
 
en helt vanlig dag....kollade till tomaterna när jag kom hem...
undrar om verkligen tomaterna hinner mogna innan det blir för kallt för dom....
 
 
 
 
 
 
 
annars får det bli stekta gröna  tomater....
 

Kommentarer
Postat av: Annelie Bentzel-Nord

Grön tomatmarmelad är väldigt gott. Har aldrig gjort själv utan bara köpt,men det finns säkert recept hur man gör.

Svar: Ja det lät ju gott:)Tack för tipset ngn har sagt att man kan göra syltade tomater men marmelad lät godare:)
Maria Gerhard

2013-08-31 @ 20:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0