Lördag!!!

Idag har varit en händelserik dag....varit på äventyrsbadet och badat och haft roligt tillsammans med mina goa grannar och min käre son.....
Efteråt fick det bli en yoggi...något stärkande ....
och min goa granne tog en kopp kaffe....
och godiskaka var det en utav barna som han mumsade på....

och blommor i rabatten är ju fint....
 
hur får man dom här att blomma....
vackra atleter....
 
fina färger....

 
och nu ikväll har jag varit och ätit jättegod tårta som min kära dotter har gjort....fluffig dumletårta....
 
och vi tittade på melodifestivalen, roligt att dom gamla herrarna gick direkt till final.....Grattis!!!
Och när jag kom hem var det ett äventyr runt om nejderna härikring med fullt pådrag efter en försvunnen kvinna som senare hittades välbefunnen.......skönt att höra...så nu får det vara slut på äventyren för idag....
 

Kommentarer
Postat av: deddu

Tog du med tårta?

2013-02-17 @ 13:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0