Konditori och trav!!!

I em har jag och rara Inger varit på konditori Lundstedts,alltid lika trevligt att träffa Glada Inger,vi har varit arbetskamrater på den gamla goda tiden ....fast inget fel på tiden nu heller bara att den går så mycket fortare tycker jag....
Åt en stor ostbaquette,mumsigt värre...
en gul vårlik blomma förgyllde bordet,för vi väntar ju på våren nu....
och vi tippade på travet och nu hoppas vi på storkovan.....
efter det var jag  barnvakt och vi busade lite jag och Elias....
och solen sken faktiskt lite i em....
barnfilm på Tv är alltid lika populärt....
Och Jättemycket Tack Inger för den fina orkideen ,den bästa blomman jag vet....som trivs bäst hos mej...
och när jag kom hem hittade jag en påse CHOKLAD ,gottigott,du är allt för rar du Inger....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0