Nyårsafton!!!

Hej på er Alla härliga  människor som är här och tittar på mina foton....Ett gott Nytt År ...några nyårslöften har inte jag lovat men man kan ju ha sina mål här i livet och några små mål har jag satt upp 2013 men dom är hemliga:)iallafall på Nyårsafton var vi hos goa grannarna och firade in det nya året....först jobbade jag och då hade min kollega gjort sådana här fina bakelser till kaffet....
och innan vi  gick till grannarna så gosade jag med Troja och tog en liten bild på henne.....
hos våra grannar låg Simba och myste....
Eftersom det är nyårsafton måste det vara ett silvrigt ljus.....
och ett ljus med en fin ängel.....
silvrigt ska det vara på Nyår....
och guldigt.....
och vi åt go marängswiss....
med chokladsås....gottigott.....
och tomtarna var helt slut innan 12-slaget.....
härlig gammal ljusastake.....
nu har snart ljuset brunnit ner .....
och det är dax att fira in det nya goda Året 2013,så skål på er....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0