Ännu en dag på stranden!!!

Idag har det varit fint väder men när vi var på stranden ville di dära molnen hela tiden gömma solen.....
men skön avkoppling att vara intill sjön....
 
 
lite sjö blandat med strand....
 
 
 
fika måste man ju ha på stranden....
 
 
och korsord  är aldrig fel...
 
 
en liten plastbit....
 
fr
 
nu kom hela plastbiten fram alltså min kaffeväska och mina plastskor.....
 
 
lite glitter i vatten....
 
 
en ensam allena gul blomma....
 
 
guben som försöker hitta på ngt....
 
 
mina blå igen....
 
 
plastväskan,solglasögonen  och mina blå....ett måste på stranden....
 
 
dessa moln som skymde solen hele tiden....
 
 
 
här försöker solen tränga igenom.....
 
 
jag som skymtar i soldiset....
 
 
och givetvis åt vi vindruvor som min syster hade med sej,...
 
 
 
det har varit en skön och avkopplande dag
tillsammans med nära och kära....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0