Påskdagen!!!

Tog min gula drink ute i solen......
en gammel rostig mjölkkanna den skulle inte jag vilja dricka mjölk ur....,.
 
har fått på mej de gamla foppatofflorna.....
 
en gammal rostig hink är det väl ingen som vill ha kan jag tänka mej......
 
tujan börjar grönska men i och för sej är den ju alltid grön......
 
och fiska det dröjer väl.....
 
Är det någon som vet vad detta är .....inte jag iallafall......
 
Mormors Hjärta....
 
 
Fick gula fina tulpaner av min söta och rara dotter ...
 
 
Det vill till att ha skeden rätt i mun när man äter risifrutti ute i det soliga vädret.....
 
 
Elias sitter i bilen men det ser mer ut som han sitter ute i trädgården....
 
 
Det är ju helt fantastiskt väder idag......
 
 
och blå himmel.....
 
och nu är det ju ljusare på kvällen ......
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0