Maskerad och FödelsedagsParty!!!

Allihopa var så fina på Min systers och Min Doters Maskeradparty har kanske inte fått med alla för alla sprang ju lite hit och dit men......alla var så sköna.....
 
Börjar med Födelsedagsbarnen....här är min kära Dotter Jenny 30.....
 
 
och här är min kära syster Eva...
 
 
Söta Räven...
 
 
Namnet På denna fina gube  vet jag inte men gift med Aina var han....
 
 
Cowgirl....
 
 
Snygg häxa....
 
 
Tuffa Snygga Farmorhäxan....lite suddig men görbra....
 
 
Cruella de vil har varit och shoppat....
 
Snygga shejker....
 
 
Kapten Haddock....
 
 
Skalad banan....
 
 
En annan snygg Häxa....det fanns många....
 
 
Min Nya Look....
 
 
Aina i egen hög person...
 
 
Cowboyen och Aina....
 
 
 
Här har vi henne igen hon ska då vara med överallt....ja dessa pensionärer:):)....
 
 
Nakna Berta....
 
 
God Dryck med gott tilltugg....
 
 
En Fängelsekund med den nakna kvinnan....
 
 
och tjejer här kommer det en Naken man....
 
 
En Snygg devil....
 
 
Ett tomt glas....
 
 
En Glad Bloding och en snygg tjej...
 
 
En annan snygging.....
 
 
Indiankvinnan och munken en härlig kombo...
 
 
Min syrra är en hejare på att göra smörgåstårtor ....Super duper dupergoda.....
 
 
 
Den nakna kvinnan vann första priset...
 
 
Min Fina Rara Snygga Syster...
 
 
Häxan diggar musiken.....
 
 
 
och Gunilla Persson vet jag faktiskt inte vad hon håller på med.....
...
Batman och två andra snyggingar....
 
 
Alla Funderar....på något....
 
 
 
En snygg Häxa med tjusigt långt lockigt hår....
 
 
Cruella De Vil...
 
 
Här funderas det på något....
 
 
Här är jokern med intill den nakna mannen....
 
 
Min  fina Mamma och min söta dotter....
 
 
Här funderar man på musiken igen...
 
 
och här är det ngn slags  diskussion....
Den snygge shejken...
 
 
Här har vi skalad banan Indian och Cowgirl...
 
 
Här talar Indianen om för Alla vilket bandylag som är bäst och jag håller med.....
 
 
 
såå Heja Villa....
 
 
Här är den Nakna kvinnans behag....
 
Ja se dessa pensionärstanter...di vill alltid vara med överallt....
 
 
och kleta läppstift överallt gör di med....
 
 
 
och här är kapten Haddock i full gång med att skåla....
 
En Annorlunda kakform kan man säga....
 
 
 
Nu är den gamla rödtotten trött och på väg hem....
 
 
 
Men det har varit en superduper rolig kväll.....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0