Skivkväll!!!

Nostalgi Afton hade vi igår kväll....sent blev det men konstigt nog vaknade jag himla tidigt iallafall...och så skönt idag så jag satt faktiskt ute och tog Morgondrinken.....Ja skivkväll får vi nog göra om för alla skivor blev ju inte spelade....men det var såå görkul....Tack till Alla Ni som var med ...
 
Vi började med välkomstdrinken...
 
Ulrika i full gång som diskjockey...innan maten....
 
 
Tacopaj stod på programmet...
 
 
med sallad till...
 
 
Ett litet grönt paket....
 
 
Som var ett roligt musikspel som inte var lätt för mej som är textdöv....lite bättre på att komma ihåg tonerna...
men vad gjorde det man får väl träna upp sej....
men en del var verkligen haj på detta kan jag säga.....och roligt hade vi....
 
 
 
glada miner...
 
 verkligen koncentrerade...
 
 
i full gång med sången...
 
 
den andra söta söta presenten ....godis e gott....
 
 
och annat snacks...
 
 
Och Äpplen fick vara med....
 
många skivor blev spelade....på grammofonen...
 
 
 
 
 
 
 
 
och en del hade man inte hört talas om...
 
 
 
 
 
Marias och min älskling ....
 
 
 
 
 
 
söta små dosor....
 
 
och ljus på bordet var man ju tvungen att ha ...när natten faller på....
 
En superduper rolig kväll...måste göras om .....så Tack till Alla som var med....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0