Ikring Lerdala !!

Hälsade på en kompis i Lerdala igår....Jättetrevligt.....åt god paj och bakelse....lite höst i luften..Vi tog en promenad i nejden ikring.....och när jag åkte hem tog jag en omväg på småvägarna där.....min mormor kommer från Lerdala....uppväxt i närheten av Kulhult....långt inne i skogen. ..men jag vet inte var det var.....men iallafall är det vackert i Valle härad....och en fin sommarsemesterdag.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och godis åt vi.....gottigott. ...
 
 
Kulhult.....
 
 
 
 
 
 
Flämslätt. ..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På småvägarna.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Björkskog.....Borrud. ...på väg hem....
 
 
Tack Anita och Bosse för en trevlig dag.....

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Vad fina bilder

Svar: Tack☺
Maria Gerhard

2014-08-19 @ 10:09:40
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0