Löderups Badplats!!!

Fortsättning följer på resan på Österlen.....Vi besökte några av dom vackra badstränderna....
Löderups badstrand var en av dom.....Vågor fascinerar....
 
 
 
Selfies....
 
 
Intill vågorna....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Spår i sanden....mina egna fotspår....
 
 
En liten snäcka som var hel....
 
 
Smörgås och kaffe:).......
 
 
Glitter i sjön......
 
 
Utsikt mot Kåseberga...Ale stenar....
 
 
En bok e ett måste på stranden....
 
 
Lite växlande molnighet....
 
 
Solar bland sanden....
 
 
Havsutsikt....
 
 
Här har badkrukan (Jag alltså) hoppat i vattnet....
 
 
Glitter....
 
 
Min drink på stranden.....flugorna gillar burkarna.....
 
 
Mycket Alger....
 
Några som e i och badar....
 
 
Stenar och glitter....
 
 
Blå himmel....
 
 
Vågor,Stenar ,Glitter och Soool.....
 
 
Selfies....
 
 
Intill vattnet....och mina foppas som måste vara med jämt.....
 
 
Badar jämt.....
 
 
StenHjärta....
 
 
Leker lite på stranden....
 
 
Alger på sten....
 
 
Pappas termos med på stranden.....
 
 
Avslutar med dom härliga vågorna.....
 
En underbar eftermiddag på stranden med syster....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0