Ullsandsmo!!!

Igår var jag en kompis och hennes familj till ett underbart ställe i Tiveden.....var verkligen sommarväder ....temperaturen kröp över 30gradersstrecket.......och hör och häpna ....jag var i och badade flera gånger.......jag som är en badkruka annars....härlig sandbotten....och mycket sand....och varmt...alltså en härlig semesterdag.....
 
Solhatt ett måste i hettan men jag hade glömt min....men lånade en...
 
 
Frukost....
 
 
Såå här äter tydligen en del glass....
 
 
Sand,Parasoller och vatten....
 
 
Bad....
 
 
Kreativa killar....David och Joel skapade sandfigur...fantastiskt fin.....
 
 
bad.....
 
 
 
 
Middag....
 
 
Bad igen....
 
 
 
 
 
Den fina sandfiguren.....
 
 
Hett....
 
 
Tur det finns vatten då....att svalka sej med....
 
 
Även sandfigurer behöver skydd för huvet....och ögona....
 
 
Fika ett måste...
 
 
Het sand....brändes ganska bra kan man säga....
 
 
Blå himmel med lätta moln...
 
 
och solparasoll....
 
 
Sandmänniskan  i helfigur......
 
 
Bara sandbotten inga stenar eller annat att trampa på...helt fantastiskt.....
 
 
 
Bråttom till fikat.....
 
 
Arbete i sanden under solen......
 
 
Två sandiga händer.....
 
 
Två till....
 
 
En träfigur....
 
 
Mönster i vattnet....
 
 
 
 
 
Mycket folk på stranden...och i badet.....
 
 
 
Finns lite växtlighet på mon....
 
 
 
 
Ett par sandiga badskor...
 
 
Sol och bad igen....
 
 
Korsord ett måste på stranden....blir inte mycket löst men man ska ha med sej det iallafall....
 
 
Barn som byggt sandboende........
 
 
Badring...skulle varit skönt med luftmadrass....
 
 
Så kan man oxå torka bikinis....
 
 
Himmelutsikt....
 
 
Vy åt vänster....
 
 
Vy åt höger....
 
 
På väg hem....
 
 
Var en riktigt trevlig baddag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0