Viken runt!!

Gomorgon!!!
Igår var vi på tur min Mamma,min Faster och så jag....vi skulle åka till Viken och fika var tänkt men ....först tog vi en avstickare till Forsvik...och sedan  till Karlsborg.....och där blev det fika intill Vättern med en massa gott.. som faster hade haft med sej.....efter det åkte vi in vid Brosundet och fortsatte runt Viken....
fint väder var det och trevligt och underhållande sällskap hade jag så vi hade  det bra där i bilen.........men ibland var vi bara tvungna att gå ut och lufta oss...lufta och lufta förresten...i bilen var det ju skönare med Ac på....
 
 
 
 
Utsikten....
 
 
 
 
 
 
En kotte......
 
Flera kottar...
 
 
Mycket fika...
 
 
och vattenmelon...läskande..
 
 
Goa smörgåsar...
 
 
kaffe och bulle...
 
 
Skorna kollar läget....
 
 
Utsikt åt höger...
 
 
 
 
 
Utsikt åt vänster...
 
 
 
 
 
På väg ut från Karlsborg....
 
 
På grusvägen intill Viken....så fint intill vattnet där....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och får,får får....
 
 
 
 
 
En underbar dag med mamma och faster....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0