Midsommarafton! !!

En trevlig Dag .....jobbade till tre.....på jobbet hade kollegorna gjort såå fantastiskt fint till borden....
 
 
 
 
En  boendes fina sommarblommor. ....
 
 
När jag åkte till jobbet fick jag se mamma rådjur och hennes lilla unge.....tyvärr på så långt håll men i vilket fall ...såå gulligt....
 
När jag kom hem blev det till att fixa ihop en marängerna. ..
den var så hög och fin när jag gjorde den ...
 
 
Men sedan så smälte marängen bort efter några timmar....men god var den....
 
Jordgubbarna ligger som i ett vinterlandskap.....
 
 
Som ett litet hjärta....
 
Och till tårtan var det kaffe i finmuggen...
 
Och ungdomarna drack dricka......
 
Och ännu mera fika.....
 
Vi satt och snaggade och hade väldigt trevligt i orangeriet. ...
 
 
 
Ute i hagen betade hästarna......
 
 
Kikade upp en stund för och höra vad vi pladdrade om...
 
Och dessa fiskmåsar.....fast här var det ju bara en.....
 
Vad vore midsommar utan prästkragar. ...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lite kyligt var det igårkväll.... ..8 plus ....
så vi förflyttade oss in och spelade kort.... 
 
Och åt godis.....och hade jätteroligt. ....
 
Tack för en trevlig Midsommarafton Goa grannar......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0