Munkängen!!!

Idag har varit en rilktigt trevlig eftermiddag  med släktträff vid Munkängarna.....och vi  hade tur med vädret....
 
E det sommar så ska det vara glass....
 
 
och blommor....
 
 
Här spelas det fotboll....bröder emellan....
 
 
 
Roligt att så många kunde komma till våran lilla släktträff....
 
 
Kaffe och kaka var givet att vi skulle ha....Evas goda smörgåsar missade jag att fota....men goda var dom....
 
 
Fin vy vi hade....
 
 
Mormors Hjärta:)......
 
 
Mera blommor....
 
 
 
 
 
 
Smultronblommor.........massor....
 
 
 
 
Mitt fina barnbarn......
 
 
 
Blommor...Blommor....
 
 
 
 
 
 
Fina Felicia...leker med Elias.....
 
 
Fina Ungdomar....Stefan....Jenny......Sara.....i det gröna......
 
 
En sann Villait.....Farbror Karl....
 
 
Kolla in stilen...
 
 
Mera blommor....
 
 
 
Jag och Kära syster......
 
 
Snart dax att åka hem...det mulnar på.....
 
 
Hejdå Munkängarna och Alla trevliga människor jag träffat idag....har varit görsköj:).....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0