I Torsdags! !

Var jag och hörde på en kvinna  som var Ört och Näringsterapeut vid namn Boel Norman Högberg. ....Mycket intressant att höra på....Hon talade om vad viktigt det är med rätt näring till kroppen. ...och varför  man egentligen behöver kosttillskott. ...för tyvärr får man ju inte i sej all näring  med vår kost. ..Allt ska gå så snabbt nu för tiden. ...Det används konstgödsel...grönsaker odlas på stenull. .. ...plantorna får för lite sol....Inget växelbruk ....jordarna får ej ligga i träda....Mycket gifter används....långa transporter. ....Bestrålning  för mognad och längre hållbarhet. ....
Så jag är glad att jag har mitt målinriktade kosttillskott. ...som det är 98 % upptag på....plus att jag försöker äta en balanserad kost. ..Här ett axplock från kvällen.... 
 
 
 
Intressant det där med hur kroppen fungerar och hur viktigt det är med vår hälsa....och att vi mår bra....mycket spelar in....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0