Gomorgon!!!

Tack Alla Härliga  Arbetskamrater. ..för en superduper rolig bowlingkväll.....
 
Fina Vanja...vi laddar inför kvällen....
 
 
Liten fördrink hos Vanja....
 
 
Jag min klant hade fått med mej vit glögg till Vanja....
Men det bjur jag på....
 
God vegetarisk  qournhamburgare. ...
 
 
Jag gillar ju mörkt öl...och den var god....
 
 
Olearys  deodorant. ....
 
 
Jag som fjantar mej. ...
 
 
Här äts det. Och konverseras. ..
 
 
Våra egna jury....dom har fullt  upp. ..
 
 
Berka ska svinga iväg klotet. ...
 
 
 
Vanja svingar. ....
 
 
Berka och Vanja väntar å sin tur...
 
 
Katarina har gjort  strike. ...
 
 
Carina i telefontagen och Ulrika i Skåltagen ....
 
 
Här kollar man in....
 
 
Eva har tänkt  att vinna......
 
Jenny  har redan vunnit. ...
 
 
Frida Eva och Maud har roligt. ....
 
 
Carina koncentrerar  sej....
 
 
Carina  svingar....
 
 
 
Carina på väg någonstans. ..
 
 
Katarina Vanja Carina och Jenny  väntar på deras tur...
 
 
Juryn hejar på.....
 
 
Jenny  svingar klotet....
 
Ser ut som Jenny  nästan fått spärr....
 
 
Katarina o Pernilla  kollar in banan.....
 
 
Pernilla koncentrerar  sej....
 
 
Katarina svingar.....
 
 
Katarinas lilla galejväska med fula gubbar  på.....
 
 
Resultatet......
 
 
 
Som sagt jätteroligt  var det☺....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0