Andra !!!

Festivaldagen är över ....nu är vi inne på tredje soliga dagen.....En fantastisk magisk afton med Tomas Ledin och hans spelargäng....Han är ju bara bäst Ledin. ..Vi hade lite förfest här hemma  ...trevligt. ..
Charlotta Mikaela Monica Anders och jag....Vi var längst fram ....stod nog en timme innan....Jill Johnsson lyssnade vi en stund på ....och Queen tribute var efter Ledin och dom var oxå super vilken röst han har den där killen som sjunger där....folk i massor. ..stämning. ..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ni förstår nästan vem jag tycker e bäst....Tomas Ledin☺.....och nu kommer Tredje festivaldagen  med Europe Final count down   ..kan ju inte bli bättre. ....

Kommentarer
Postat av: Carina

Hej!... du fick bra bilder på Ledin!. Förstår att du tyckte det va kul!. Jag hörde honom ända hit till oss på kvällen...var väl den vinden tror jag!. Han slutade med "Nu tystnar musiken". Ha en skön Måndag!.

Svar: Javisst var det roligt ☺Ledin är ju min stora idol☺Ha en go Måndag du me☺
Maria Gerhard

2015-07-06 @ 12:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0