Torsdag! !!

Och ledig  dag...har varit lite som en semesterdag...Jag och min kära faster har åkt omkring lite i bygda. ..varit i Forshem och sedan fikade på ett underbart ställe som heter Björkalasand lika fint som på kusten...Min faster hade badat som liten där hon kände till varenda klippa  där....och så träffade vi ett utav mina hjärtan där 💜mitt barnbarn som var där och badade. ..efter en härlig stund där..... for vi vidare på småvägarna intill ElseMarie och åt hennes goda köttbullar. ..jag äter ju bara vegetariskt men idag fuskade jag lite. ...på kvällen var vi på goa grannens  födelsedagskalas ....Tack för go smörgåstårta och gott fika och trevligt sällskap. ..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Gonatt. ...

Kommentarer
Postat av: Carina

Jättefina bilder från Vänern!. Ha en skön kväll!. :D

Svar: Tack☺
Maria Gerhard

2015-07-24 @ 18:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0