På !!

Vift i Örebro. ...Vårruset ett motionslopp på 5 km man får gå springa eller lunka i sin egen takt...Jag var tillsammans med mina snälla och rara kollegor från Mariegärde. ...och såå var det fina priser. .bla i en frågetävling dom hade så vann min kära kollega första pris det ni😊inga dåliga grejer och dessutom få komma upp på scenen och få prata med Blossom Tainton😊Och solen🌞 tittade fram när vi kom fram och åt vår picknick som man fick tilldelat sej ....Trevlig dag har det varit med mycket skratt och mycket annat roligt  ...   Blir mer bilder i nästa inlägg    krånglade när jag skulle få in bilderna. ....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pia

Vad härligt det ser ut! :)

Svar: Ja det var jätteroligt 😊
Maria Gerhard

2016-05-19 @ 14:03:23
URL: http://hornstull.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0